2015. augusztus 20., csütörtök

Calvi újra itt

Calvi. Tudom, itt már jártam s blogbejegyzés is készült belőle. De ez a kisváros ismét elvarázsolt. Megint hőség van, most pár napig nem volt. s jobban is viseltem. Nem panaszkodni akarok - nyáron ez a dolgok rendje. Térjünk vissza a kisvárosra. Előbb egy korty a kávémból... Hm...

Szóval. Calvi Egyik kedvenc kisvárosom ezen a környéken. Környék - elnézést a túlzásért, de mivel itt állunk meg a hajóval, a környék egy kb. 650 tengeri mérföldes utat jelöl. 
Az emberek kedvesebbek itt, mint mondjuk Monacóban, vagy Cannes-ban. Jöjjenek a képek, meg egyébként sem tudok semmit sem hozzáfűzni. Ma csak telcsivel fotóztam...


A kedvenc kocsmámba beülve a főnökasszony úgy fogadott:
- Rég járt erre.
Mire én:
- Nem erre hajókáztam mostanában.
- A szokásosat?
- Persze.
- Kv-fagyi?
- Persze... Ennyi. A net kódját már el sem kell kérnem. Itt még tudják, mi a vendéglátás, mondjuk máshol is.

Az Office beüzemelve, kv-fagyi elfogyasztva. Blogírás folyamatban...












Ennyi mára...